fredag 24 juli 2009

Seger - och ändå inte..

Det har inte bloggats mycket här på ett tag. Jag har varit på O-ringen i Eksjö och inte brytt mig om datorn så mycket. Barnbarnet Hilding var med på sitt första hela O-ringen och tyckte det var toppen. Liksom sin morfar är han lättroad. Om han får springa en bana och sedan ligga i husvagnen och läsa Kalle Anka så är han nöjd.
Hilding gjorde klara framsteg under veckan. Vi sprang hans bana, U2, tillsammans och han blev mer och mer självständig.
Själv sprang jag H55 Motion för att få fri starttid och lättare kunna kombinera med barnbarnets löpning. Det var lättare än jag minns från förr och förmodligen beror det på att jag har lärt mig lite. Efter några etappvinster och i övrigt placeringar bland de tre främsta blev jag segrare sammanlagt. Fast det är ju inte tävlingsklass, så då kan man ju inte heller vinna. Men kul är det.

3 kommentarer:

H50 sa...

Klart det var seger! Köp dig en hel Kalle-pocket, några läskeblask och fira med sonsonen.

Unknown sa...

Hatten av för Elitmotionären !
Dr. Skalpell

mina sa...

klart man kan vinna... var inte onödigt blygsam :)