lördag 16 juli 2011

Hemma efter utflykt till Skåne


En vecka i Skåne med lilla Inez och hennes föräldrar. Vi hyrde en liten mysig stuga ett par hundra meter från havet. Allt var bra utom vädret. De planerade dagarna på stranden fick bli utflykter istället.En utflykt gick till Wåhlanders på Gyllengården. Ett härligt ställe mitt på Österlen där de driver B&B, galleri och butik med "sådant man inte visste att man behöver", enligt A-M.

Jag kombinerade semestern med Andrarums IF:s 3-kvällarsorientering som gick på Ravlunda skjutfält i bokskog och delvis på öppen hedmark. Kul tävling. Jag gjorde tre ganska jämna lopp och är nöjd med resultatet. Hann också med ett par distanspass på fina stigar i Friseboda naturreservat med lågväxt tallskog och vitmossa.

När jag kom hem hade "tomten" levererat ett paket från England med ett par adidas adizero pro 4 som jag verkligen behövde;-)

1 kommentar:

mina sa...

Tack för sällskapet :) Det var en trevlig vecka, Inez saknar redan morfar.