lördag 31 oktober 2009

Finalloppet rekommenderas

Mina och jag sprang Finalloppet i Skatås idag. Västsveriges säsongsavslutning med mycket kändisspottning. Såg till exempel Mustafa Muhammed, som kanske bara var ute och tränade, Alhaji Jeng som kanske också tränade, Janick Tregaro som nog var med och sprang, plus ett gäng löpare i sverigeeliten som sprang NM-test. Erik Sjöqvist blev bara tvåa på 26,51.

Själv placerade jag mig som 45:a av 300 i Motionsklassen med tiden 38.47, vilket är helt OK för min del och framförallt bättre än förra årets 41. 08. Efter middag på Mother India och I:a klasståg tillbaka till Örebro ska jag nu sova och ladda inför morgondagens sistasträcka på Novembersprinten i Mjölby. Heja H55plus!

Mina kom på 22:a plats med 45 minuter på 8,8 tunga terrängkilometer. Mycket bra jobbat!

1 kommentar:

Unknown sa...

Bra Thomas!
Hoppas vi ses nästa år den 6:e november!

Lennart / Finalloppet