torsdag 26 februari 2009

Tur med gafflingen igen

Jag hade några välkända löpare i övre distriktseliten framför mig på Vinterserien i Hallsberg i kväll. Och då snackar vi elitgubbar i min egen ålder eller något äldre. Dessvärre valde jag fel rygg på väg till tionde kontrollen. Vi klättrade över ett berg och tvärbrant nerför på andra sidan medan de andra sprang runt. Det kostade några placeringar, men vad gör det om hundra år.

Dagens citat: "Jag fångade en räv en dag, men räven slank ur näven. Lika glad för det är jag, fast gladast är nog räven. Åh hum min sång är dum, den är just ingenting. Men vad gör det om hundra år, när allting kommer kring."

Trevligt arrangemang vid HOK-stugan med bra duschrum och gott fika. Tack för det OKT.

I går blev det några kilometer på löpband och lite ryggträning. Kanske blir det något liknande i morgon, men helvila lockar också. På lördag vill jag ha sol och bar asfalt för en tur på cykelvägarna.

Inga kommentarer: