torsdag 28 maj 2009

Snart dags för middag?

För många år sedan lovade jag min dotter Mina att jag skulle bjuda på middag om hon sprang 5 km fortare än jag. Hittills har jag klarat mig, även om jag har bjudit på ett antal middagar ändå, men nu börjar det brännas. I går sprang hon Blodomloppet i Gbg på 21.55.
I kväll springer jag Gubbhalvan. Om det går bra tar jag åt mig hela äran. Om det går dåligt skyller jag på ont i fotleden. Löparvädret ser dessvärre inte lovande ut. Det är kallt och blåsigt med risk för regn.

2 kommentarer:

mina sa...

var det en pik eller?? Min fot har värkt hela natten. Men den gör inte ont att stödja på?

Thomas Johansson sa...

Definitivt ingen pik. Bara ett grattis till din fina tid och placering. Glömde bort att beklaga mig igår. jag hade också lite ont i vristen, men det gick fort över. Hoppas att din fot också blir bra snabbt. Du skulle ha lindat den på en gång.