söndag 28 december 2008

Ingen Skinksmälta för min del


Idag hade jag ritat en lång och fin bana på två gamla kartor över Sörby- och Bondsättersskogen. Dessvärre kände jag mig småfebrig och allmänt hängig redan i går, så det blev ingen löpning för mig.
Glädjande nog gick alla de uppkopierade kartorna åt. Vi gästades av en familj från Hagaby som har flyttat in nära Ljungstugan. Hoppas de kommer fler gånger. Det är alltid roligare ju fler man är på träningar och vi ser gärna orienterare från andra klubbar på våra träningar.
Jag skulle ha haft en andra version av mitt PM till Historia B klar nu, eftersom den ska skickas in i morgon bitti, men har inte full koncentrationsförmåga.

Förresten! Jag kommer att sitta kungligt på tävlingarna i fortsättningen. Fick en riktig önskejulklapp; en walkstool.

Inga kommentarer: