måndag 23 mars 2009

Insnöad cykel och inställt natt-DM

I går kväll reste jag från våren i Göteborg och när jag kom till Örebro södra fick jag skotta fram cykeln under ett fastfruset snötäcke. Inte kul. Jag är trött på vintern nu och saknar den försmak jag fick av vår och solsken. 
OK Milan har ställt in fredagens natt-DM och skjutit upp det till hösten. För mycket snö. Jag får klara mig utan orientering nästa helg när klubbkamraterna åker till Spring-Cup. 
Nästa vecka blir det årets sista nattorientering på Svartnatta i Vingåker.

3 kommentarer:

Mats Carlsvärd sa...

Inte blir det väl sista nattorienteringen för året? Du är ju påtänkt som nattlöpare i Jukolakavlen i sommar. Jag har sett den preliminära laguppställningen :-)

Thomas Johansson sa...

Å fan...

mina sa...

Här är fortfarande soligt. Solen värmer riktigt. Det är toppen. Mer vår åt folket