onsdag 8 oktober 2008

Dåligt med träning idag

En fortbildningsdag om film i Arboga drog ut på tiden och gjorde att onsdagen blev en extra vilodag. Hade tänkt köra ett ryggpass på Rehab Centrum, men orkade helt enkelt inte. 
   I går kunde jag inte vara med på klubbträningen, men eftersom jag slutade skapligt tidigt så tränade jag ensam på Markaspåret. Jogg till 3 km där det finns en fin backe, en "lönndryg slakmota", som Wassberg skulle ha sagt. Den körde jag 10 gånger på 41-46 sekunder och avslutade med 2 km jogg på spåret. 
   Får se om jag ska ta ryggträningen i morgon eller om jag ska prioritera klubbens 25-mannaträning. Kanske köra både och? Jag vill i alla fall vara med på mötet efter träningen, äta Christinas mat och få reda på den "slutgiltiga" laguppställningen till på lördag.

Inga kommentarer: