onsdag 22 oktober 2008

Mycket vila

Två dagars helvila efter Karlslundsloppet följdes idag av löpvila, alltså ett ganska lätt styrkepass på Örebro Rehabcentrum. I morgon blir det Kalles parintervaller "På spåret". På lördag är det arbetsdag vid Ljungstugan och på söndag ett skapligt distanspass.
Anmälde mig till Finalloppet i går. Det ska bli kul att prova på. Mycket folk och säkert tuffa banor i Skatås. Det blir förstås korta banan - 8,8 km för gamle H55plus. Mina är också anmäld.
Jag kände av något i halsen och var extremt trött på eftermiddagen. Hoppas man slipper bli sjuk som Mats. Han har inte ens bloggat på flera dagar.

1 kommentar:

Mats Carlsvärd sa...

Du har piffat till bloggen med en bild, ser jag. Jag tycker mig förresten känna igen den. Visst är det väl en förvrängd variant av min terrängtypstest?