torsdag 2 oktober 2008

Säsongen snart slut, men

Efter 25-manna börjar orienteringssäsongen lida mot sitt slut. Men först Novembersprinten i Mjölby för 20:e gången.
Fördelen med att säsongen är över är att man får tid att springa lite andra lopp. Själv har jag bokat in Karlslundsloppet 19 oktober. Loppet går på blandat underlag från motionscentralen mot Hästhagen och avslutas med en bit av motionsspåret. Det finns också en motionsklass på 5 kilometer som bara går på spåret. 
Nästa lopp blir Finalloppet 1 november i Skatås, Göteborg, där jag väljer den kortare banan på 8,8 kilometer. Hoppas att få med min dotter Mina som numera bor i Göteborg.

1 kommentar:

mina sa...

Det är väl klart att dottern ska vara med... hon ska bara träna lite till först...och lära sig ta det lugt i början. Väldigt tjusigt kort du hittat av mig förresten :)